שירות לקוחות: 02-5452030 א׳-ה׳: 9:00-19:00

משלוחים לכל הארץ  

(חינם בקניה מעל 300 ש"ח)

close

הזמנת ב - 0.00 ₪

הוסף עוד ₪300.00 כדי להנות ממשלוח בחינם

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חריטת לייזר על קרש בוצ'ר וסכין

חריטת לייזר על קרש בוצ'ר וסכין

כולנו אוהבים לפנק, אבל יותר מזה, אוהבים להתפנק – הלהיט השולט היום, ללא עוררין, בתחום האירוח, הוא המנגל/על האש/BBQ, שכל אחד יקרא לזה בשם המועדף עליו

ואם כבר מנגל, אז כזה מפנק, עם מגוון בשרים רותחים שירדו הרגע מהמנגל ונפרסו על פלטת עץ איכותית ויפה שבוודאי מוסיפה המון לאווירה.

בשנה האחרונה, יותר ויותר אנשים הבינו שאם תחום האירוח הלוהט ביותר הוא המנגל, אחת המתנות הכי שוות שקשורות לתחום האוכל, המטבח והמנגל הן קרש בוצ'ר או סכין עם חריטת הקדשה באמצעות קרן לייזר.

חריטה אישית על בוצ’ר מעץ טבעי או על קרש חיתוך הפכה ללהיט ענק בקרב חובבי המטבח, הביתי והמקצועי כאחד ולמתנה המועדפות ללא עוררין.

אין מתנה אישית מזו! גם בקרש חיתוך וגם בסכין חיתוך אנו עושים שימוש תכוף ופוגשים אותם מידי יום ביומו! אז למה בעצם שהם לא יהיו ממותגים עם הקדשה אישית?

המפגש בין העולם של כלי המטבח לעולם של המיתוג באמצעות קרן לייזר יצר מוצר אישי, מרגש, שימושי וכזה שבתחזוקה נכונה, נשמר לאורך שנים רבות.

חריטת לייזר על קרש בוצ'ר וסכין

את המתנה הייחודית והשימושית הזו, חריטת לייזר על קרש בוצ'ר וסכין, כל אחד ישמח לקבל. בין אם זו אמא שאוהבת לבלות זמן רב סביב הבישולים, אבא, אח או חבר שאוהבים להיות על המנגל, חבר/ה לעבודה שמקודמים או עוזבים, מתנה לבוס/ית, מתנה למפקד/ת או לחייל/ת ביחידה וכו'…

היום לקוחותינו נוהגים לשלב מספר אלמנטים שיוצרים יחד מתנה ייחודית, שימושית ובעלת מראה יוקרתי מאוד. ניתן לשלב קרש חיתוך עם סכין איכותית, ניתן להוסיף מלקיים, טפרי דב לאחיזה בבשר החם, סינר, מלחיות, בקבוקי אלכוהול משובחים ועוד. הכל נארז יחד באריזת מתנה יפה ומכובדת ולכם רק נשאר למסור אותה למקבל המתנה הנרגש.

אצלנו בלה טורטה אנו חורטים באופן עצמאי באמצעות מכונות הלייזר מהמתקדמות שיש היום בעולם. מכונות אלו מאפשרות לנו שריפה מבוקרת של העץ או סימון איכותי על הסכין ברמות דיוק גבוהות המאפשרות לנו בין היתר לחרוט תמונות, ציורים, לוגו חברה, עיטורים, מלל וכתב מחובר, אלמנטים קטנים ברמת חדות גבוהה ועוד. החריטה מאפשרת לנו לקחת מוצר יומיומי שימושי ושגרתי כל כך ולהפוך אותו לאישי, מה שהופך את קרש החיתוך עם החריטה למתנה המושלמת.

היום כל שף פרטי, אוטו אוכל ומסעדה כבר יודעים שהמיתוג על קרשי העץ והסכינים יגרמו לתמונות שיעלו ברשתות החברתיות להפוך למנוע שיווקי עם ערך מוסף רב…

חריטת לייזר על קרש בוצ'ר וסכין, הדבר החם הבא.

הרשמה לניוזלטר

הרשמו וקבלו את המבצעים החמים ביותר ישירות למייל לפני כולם