עגלת הקניות ריקה כרגע.

שאלות ותשובות

מהן אפשרויות התשלום באתר?

החנות הינה חנות אינטרנטית ולכן התשלום מבוצע דרך מערכת התשלום המקוונת של האתר. בנוסף, ניתן לבצע תשלום טלפוני באמצעות העברת פרטי כרטיס אשראי טלפונית בפנייה לשירות הלקוחות של האתר בטלפון שמספרו 02-5452030

האם האתר מאובטח?

באתר הושקעו מאמצים רבים בכדי להעמיד לרשות לקוחותינו אתר קניות מאובטח תחת תקני האבטחה המחמירים ביותר. כלל פרטי האשראי מועברים לסליקה באופן מוצפן שאינו ניתן לפענוח אלא ע"י חברת האשראי בלבד לטובת רכישה שקטה ובטוחה.

התשלום בכרטיס האשראי שלי נדחה, מה עליי לעשות?

הצעד הראשון בו מומלץ לנקוט הוא בדיקה של פרטי התשלום שהזנת במעמד הרכישה. יש לוודא כי כלל הפרטים של כרטיס האשראי ותעודת הזהות הוזנו במדויק. במידה ועדיין התשלום נדחה מומלץ לנסות שימוש בכרטיס אחר או לברר זאת מול חברת האשראי. הכל תקין בחברת האשראי? אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון שמספרו 02-5452030 ואנו נשתדל לעזור ככל הניתן.

מתי ההזמנה תגיע?

מיד לאחר סיום הרכישה תתקבל בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם אישור הזמנה. לאחר זמן קצר תגיע בנוסף חשבונית הקנייה, היא גם מאשרת כי כל ההליך עבר בצורה תקינה, כולל התשלום. מרגע זה ההזמנה תיכנס לתהליך הכנה למשלוח ותועבר לחברת השילוח ביום שלמחרת. זמן ההגעה הוא בין 1 - 3 ימי עסקים, תלוי בכתובתכם ובמגבלות חברת השילוח. לאזורים חריגים (לפי הגדרת חברת השליחויות) זמני ההגעה ארוכים יותר, לעיתים באופן מהותי ולכן, אם הינכם מבצעים הזמנה לאזור שכתובתו תחת הגדרת אזורים חריגים, אנא הקפידו לבצע את ההזמנה מוקדם ככל האפשר. ניתן להיכנס לעמוד "מחירון משלוחים", שקישור אליו נמצא בתחתית האתר, בכדי לצפות בטבלת הישובים החריגים של חברת השילוח.

נתקלתי בתקלה באתר, מה עליי לעשות?

במידה ונתקלתם בתקלה כלשהי ברחבי האתר אשר מונעת מכם להמשיך את תהליך הרכישה, או במידה וראיתם משהו שלדעתכם טעון שיפור או שינוי, נשמח לדעת על כך בשירות הלקוחות שלנו על מנת שנוכל להשתפר ולהעניק לכם את השירות וחווית הרכישה הטובה ביותר. אנא צרו עמנו קשר במייל: info@latorta.co.il או דרך דף שירות הלקוחות באתר ואנו נשמח לשמוע מכם על מהות התקלה או ההצעות לשיפור או שינוי.